نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم






تعداد بازديد 182
نويسنده پيام
king آفلاين


ارسال‌ها : 150
عضويت: 19 /3 /1392
محل زندگي: تهران
مدال ها و افتخارات این کاربر : قرار داده نشده
تشکرها : 238
تشکر شده : 98

راهنمای سایت
صفحه پروفایل عمومی چیست؟

هر کاربری یک صفحه پروفایل قابل نمایش دارد. این صفحه شامل اطلاعات
کاربر ، که در هنگام ثبت نام یا بعداً در کنترل پنل تکمیل نموده می باشد.


راه های مختلف برای نمایش پروفایل کاربری وجود دارد. در هرجا که شما نام
کاربری را مشاهده می نمایید ، با کیلیک بر روی آن معمولاً به صفحه ی
پروفایل وی منتقل می شوید.


صفحه لیست کاربران به شما اجازه می دهد تا در بین نام کاربران جستجو و با یک کیلیک به صفحه پروفایل آنها بروید.


هنگامی که شما وارد سایت می شوید می توانید با کیلیک کردن بر روی نام
کاربری خود که در بالای صفحه نمایش داده می شود ، به صفحه پروفایل کاربری
خود بروید.


شما می توانید مستقیماً با وارد کردن آدرس زیر در مرورگر خود به صفحه
پروفایل کاربر مورد نظر بشوید:
http://parsiniak.rozfa.com/Forum/User/username =نام کاربر مورد نظر


چه چیزهایی در صفحه پروفایل نمایش داده می شود؟


در صفحه پروفایل لیستی از اطلاعات کاربر در سربرگ "درباره من" وجود
دارد. که شامل اطلاعات آماری ، مانند تعداد پست های ارسال شده از زمان
عضویت و تاریخ عضویت هستند. این اطلاعات در سربرگ "آمارها" نمایش داده می
وشد.


اطلاعات دیگر مانند لیست دوستان ، تصویر پروفایل (در صورتی که آن را تعیین کرده باشید) ، و لیست کاربرانی که صفحه پروفایل را مشاهده کرده اند.


لیست از آلبوم های کاربر و گروه های اجتماعی که کاربر عضو آنهاست نمایش داده می شود.


پیام بازدید کننده چیست؟


پیام بازدید کننده یک پیام عمومی است که در صفحه پروفایل کاربر نمایش
داده می شود. برای ارسال یک پیام بازدیدکننده بر روی سربرگ "پیام های
بازدیدکننده" کیلیک نموده و و از فرم تعبیه شده برای تایپ متن استفاده
نمایید. شما می توانید فقط از یک فرمت خاص در پیام هایتان استفاده نمایید ،
که در پایین جعبه ویرایشگر نمایش داده شده است. این پیام را تمامی بازدید
کنندگان صفحه پروفایل شامل ، مهمانان و ربات های جستجوگر مشاهده می کنند.
برای ارتباط خصوصی با کاربر از پیام خصوصی استفاده نمایید.


پیام بازدید کننده می تواند توسط مدیران سایت یا کابربی که پروفایل
مربوط به او است ویرایش و یا حذف شود.اگر شما پیامی را مشاهده کردید که
مناسب نیست می توانید با کیلیک بر روی "گزارش" آن را به مدیریت اطلاع دهید.
"نمایش گفتگوها" به شما اجازه نمایش همه پیام های بازدید کننده را می دهد.





کنترل پنل کاربر



کنترل پنل کاربری
مکانی است که شما در آن تنظیمات شخصی ، گزینه ها و عملکرد ها را تنظیم می
نمایید. برای دیدن کنترل پنل کاربری ، شما باید در ابتدا عضو این سایت
باشید. هنگامی که وارد سایت می شوید ، با کیلیک بر روی "کنترل پنل " که در
بالای تمامی صفحات وجود دارد وارد این بخش می شوید.


صفحه اصلی کنترل پنل کاربری به شما اطلاعیه های جدید ، شامل پیام های
خصوصی جدید و درخواست های دوستی معلق را نمایش می دهد. صفحه های اضافی دیگر
و امکانات دیگری وجود دارند:


  • آدرس ایمیل و رمز عبور شما[*]تنظیمات پروفایل کاربری[*]پیام های خصوصی[*]تاپیک و انجمن های مشترک[*]دفترچه ارتباط و دوستان[*]گروه های اجتماعی



تغییرات جزئیات کاربر



چگونه می توانم جزئیات کاربریم را تغییر دهم؟


شما می توانید با رفتن به کنترل پنل کاربر اطلاعات خود را تغییر دهید. برای تغییر جزئیات اصلی (شامل آدرس ایمیل و رمز عبور), بر روی 'ویرایش اطلاعات شما'
که در کنترل پنل کاربر نمایش داده می شود کیلیک نمایید. این صفحه تنظیماتی
مانند اطلاعات مورد نیاز و تنظیات اطلاعات ، بعضی از تنظیمات صفحه پروفایل
را دارد. به جزء آدرس ایمیل شما که مورد نیاز است ، در صورتی که تمایل
ندارید اطلاعات شما در دید کاربران قرار گیرد آنها را وارد ننمایید.




امضا ، آواتار و تصاویر پروفایل



امضا چیست؟


'امضا' و اطلاعات آن در پایین همه ی پست های شما نمایش داده می شود.
امضا می تواند شامل یک تصویر ، لینک به یک صفحه ، یا نقل قول و ... باشد.


آواتار چیست؟


آواتار یک تصویر کوچک است که کاربران برای شناسایی توسط دیگر کاربران
استفاده می شود. در بعضی موارد مدیریت سایت آواتار را برای شما غیرفعال و
یا برای گروه کاربری خاصی در نظر گرفته است. شما می توانید از آواتارهای
پیش فرض سایت و یا با آپلود تصویر مورد نظر از روی کامپیوتر خود ، آواتار
مورد نظر خود را تعیین نمایید. این آواتار در بخشی از اطلاعات کاربری در
پست شما ، یا در پروفایل های کاربری نمایش داده می شود.




تصویر پروفایل چیست؟


تصویر پروفایل یک تصویر کاربری است که می توانید برای نمایش در صفحه
پروفایل خودتان آپلود نمایید. این گزینه می تواند توسط مدیریت فعال یا
غیرفعال باشد.


چگونه می توانم امضا ، آواتار و عکس کاربری خود را تنظیم نماییم؟


شما می توانید برای تنظیم امضا ، آواتار و عکس پروفایل به کنترل پنل کاربر بروید. (در صورتی که مدیریت سایت این قابلیت را برای شما فعال کرده باشد).


برای امضا بر روی 'ویرایش امضا' در زیر "تنظیمات و گزینه ها" در صفحه کنترل پنل کاربری بروید.


برای انتخاب یک آواتار و یا آپلود یک آواتار جدید بر روی 'ویرایش آواتار' کیلیک نمایید.


برای آپلود تصویر پروفایل ، بر روی 'ویرایش تصویر پروفایل' در بخش "پروفایل شما" کیلیک نمایید.





گروه های اجتماعی



گروه اجتماعی جیست؟


یک گروه اجتماعی جمعی از مردم هستند که معمولاً با یک علایق یا چیز دیگر
مشابه در کنار هم جمع می شوند. این بخش یک روش ارتباط بین کاربرانی است که
می توانند تصاویر یا عکس های خود را با هم به اشتراک بگذارند.




صفحه لیست گروه های اجتماعی ، تمامی گروه های ساخته شده توسط اعضا را
نمایش می دهد. شما می توانید در این صفحه گروه ها را بر اساس تعداد اعضا ،
پیام یا تصاویر ، نام گروه ، زمانیکه گروه ساخته شده یا تاریخی که بیشترین
پیام ها ارسال شده است ، لیست نمایید. شما می توانید با استفاده از کلیدها و
عملکردهای مختلف در بین گروه جستجو نمایید .
آیا می توانم من هم یک گروه اجتماعی ایجاد نمایم؟


به عنوان یک کاربر عضو سایت ، شما می توانید گروه اجتماعی خود را ایجاد
نمایید (در صورتی که مدیریت سایت این امکان را به شما داده باشد). به صفحه ی
گروه ها رفته و بر روی "ساختن یک گروه جدید" کیلیک نمایید. تمامی اطلاعات
مورد نیاز مانند: عنوان و توضیحات گروه و نوع گروه خود را کامل نمایید. در
این بخش سه نوع گروه وجود دارد:


  • عمومی - برای عموم باز است. بدون هیچ شرط و شروطی برای عضویت و یا ارسال پیام وجود ندارد[*]با دعوتنامه - نیاز به دعوتنامه برای عضو شدن در آن را دارید.

  • دعوتنامه فقط توسط سازنده گروه و یا مدیریت انجمن و مدیریت سایت قابل ارسال
    است. دعوتنامه با کیلیک بر روی "معوقین و دعوت اعضا" در پایین صفحه شخصی
    گروه ارسال می شود.
  • مدیریتی - برای عموم باز است اما پیام های برای نمایش دادن

  • نیاز به مدیریت دارند. مدیریت توسط مدیر گروه و مدیران انجمن و مدیریت سایت
    انجام می گیرد



دوستان و دفترچه ارتباط



چه تفاوتی بین یک دوست و یا یک فرد در دفترچه ارتباط وجود دارد؟


رابطه دوستی با کاربر، یک ارتباط دو طرفه بین دو کاربر می باشد. اولین قدم باید توسط یک کاربر و این رابطه توسط فرد دوم قبول شود.


دفترچه ارتباط یک ارتباط یک طرفه است. در این گزینه یک شخص می تواند
فردی را در لیست خود قرار دهد ، و درخواست دوستی برای فرد دیگر ارسال می
شود یا شما این درخواست را ندارید و فقط نام کاربر در لیست دفترچه ارتباط
وجود دارد.


در کجا لیست دوستان و دفترچه ارتباط را می توان دید؟


دوستان ودفترچه ارتباط شما در صفحه'دفترچه ارتباط و دوستان' در کنترل پنل کاربر نمایش داده می شود. همچنین دوستان شما در صفحه پروفایل شما نمایش داده می شوند.





آلبوم ها و تصاویر



چگونه از آلبوم ها استفاده کنم؟ ( بزودی )



به عنوان یک کاربر ، شما می توانید آلبوم های عکس داشته باشید که به
صفحه پروفایل عمومی شما متصل شده است. ساختن آلبوم ها با رفتن به کنترل پنل کاربر، و کیلیک بر روی "آلبوم ها و تصاویر" و در انتها با کیلیک بر روی "افزودن آلبوم" امکان پذیر است.


هر آلبوم می تواند عنوان ('عکس های تعطیلات من'), یک توضیح ('مجموعه ای
از آخرین تصاویر من در مسافرت') و می توانند در سه نوع: عمومی ، خصوصی و
پروفایل باشند.


  • آلبوم های عمومی هر کسی می توانند آن را ببیند[*]آلبوم های خصوصی فقط مدیران سایت مدیران و رئیس های کل) و دوستان شما و افراد در دفترچه ارتباط (اطلاعات بیشتر)[*]آلبوم های پروفایل فقط برای شما نمایش داده می شود. اگرچه این تصاویر برای شخصی سازی صفحه پروفایل عمومی شما استفاده می شود.



چگونه می توانم تصاویری آپلود نمایم؟( بزودی )


در قبل شما با ساختن یک آلبوم می توانید تصاویر مورد علاقه خود را آپلود
نمایید. به سادگی وارد آلبوم خود شده و سپس بر روی 'آپلود تصاویر' کیلیک
نمایید.


شما می توانید هر تصویر مورد نظر خود را به عنوان جلد آلبوم انتخاب
نمایید ، که این تصویر در صفحه پروفایل شما نمایش داده می شود . برای حذف
یک آلبوم و یا ویرایش عنوان ، توضیح و یا نوع آلبوم ، بر روی "ویرایش
آلبوم" کیلیک نموده. برای حذف یک تصویر ، یا ویرایش یا تغییر جلد آلبوم ،
بر روی "ویرایش تصاویر" کیلیک نمایید.


همه ی کاربرانی که به آلبوم های شما دسترسی دارند ، می توانند به تصاویر
شما توضیحاتی اضافه نمایند , شبیه به سیستم پیام بازدید کنند (اطلاعات بیشتر). شما می توانید توضیحات داده شده را حذف و یا در ارسال های نامناسب را به مدیران برای برخورد گزارش نمایید.


هنگامی که شما تصویری را آپلود می کنید ، شما می توانید در متن خود از
کدهای بی بی استفاده نمایید. این متن در هنگام مشاهده تصویر با اندازه اصلی
نمایش داده می شود.





پیام های خصوصی



اگر مدیریت سایت به شما اجازه استفاده از پیام خصوصی را داده باشد ، کاربران عضو می توانند به هم پیام خصوصی ارسال نمایند.


چگونه یک پیام خصوصی ارسال نمایم


پیام خصوصی کمی شبیه به ایمیل می باشد ، اما فقط در کاربران عضو این
سایت محدود می شود. شما می توانید در پیام خصوصی خود از کدهای بی بی ، شکلک
ها و تصاویر استفاده نمایید.


شما می توانید برای فرستادن پیام خصوصی به کاربران سایت بر روی 'ارسال پیام خصوصی' در بخش پیام های خصوصی در صفحه کنترل پنل کاربری (more info) و یا با کیلیک بر روی کلید در پست های کاربران ، پیام خصوصی ارسال نمایید.


هنگامی که شما پیام خصوصی ارسال می کنید ، شما می توانید تنظیماتی را انجام دهید تا پیام ارسال شده در پوشه "فرستاده شده" ذخیره شود.


چگونه می توانم با پوشه های پیام خصوصی کار کنم؟


به صورت پیش فرض ، شما دو پوشه در بخش پیام های خصوصی دارید. یکی پوشه "دریافت شده" و دیگری "فرستاده شده" هستند.


پوشه 'دریافت شده'
حاوی پیام های دریافت شده شما است. در این پوشه شما می توانید تمامی پیام
هایی را که دریافت کرده اید با نام کاربری فرد و تاریخ ارسال مشاهده
نمایید.


پوشه 'فرستاده شده'
حاوی پیام هایی هستند که شما آنها را ارسال نموده اید ، در این پوشه یک
کپی از پیام ارسال شده به کاربر دیگر ذخیره شده تا در آینده قابل مراجعه
باشد.

چگونه می توانم پیام را رهگیری نمایم؟


هنگامی که شما پیامی را ارسال می نمایید ، شما می توانید بخش ارسال پیام ها
رسید-خواندن یا نخواندن را مشاهده نمایید. این رسید برای شما وضعیت خواندن و یا نخواندن
پیام را گزارش می دهد. برای این عملیات به صفحه 'رهگیری پیام ها ' بروید.



بخش پیام های خوانده نشده تمامی پیام هایی را که با درخواست رسید-خواندن نمایش داده ، را نمایش داده که خوانده نشده اند.


بخش پیام های خوانده شده ، تمامی پیام هایی را که با درخواست
رسید-خواندن ارسال شده را و تایید می کند که پیام شما توسط کاربر خوانده
شده است. زمانی که کاربر پیام را خوانده است برای شما نمایش داده می شود.




هنگامی که شما پیامی را دریافت می کنید که درخواست رسید-خواندن فعال شده
است ، شما می توانید گزینه ای را فعال نمایید تا درخواست رسید-خواندن را
رد نمایید. برای این کار ، بر روی "رد رسید" که تقریباً در بخش عنوان نمایش
داده می شود کیلیک نمایید.



ارسال پیام های جدید



چگونه می توانم فرمت نوشتاری پست و پیام هایم را تغییر دهم؟


هنگامی که شما پیامی را تایپ می نمایید می توانید از فرمت های مختلف مانند نوشته تو پر، نوشته مایل و نوشته زیر خط داراستفاده نمایید.


افزودن این فرمت ها به پست شما به دو روش انجام می گیرد:


  • استفاده از کلیدهای تعبیه شده ویراشگر متن[*]تاپیک کردن دستور با استفاده از کد بی بی


کنترل های قابل کیلیک کردن در ویرایشگر پیشرفته و استاندارد نمایش داده
می شود. ویرایشگر استاندارد کد بی بی را در اطراف متن گذاشته و شما آن را
می بینید. ویرایشگر پیشرفته نتیجه کار را برای شما نمایش می دهد.


برای استفاده ، بر روی کلید B (تو پر) کیلیک نموده تا متن انتخاب
شده تو پر شود. با کیلیک دوباره روی همین کلید فرمت را به شکل اول باز می
گردانید. شما می توانید با انتخاب کردن متن و کیلیک بر روی فرمت مورد نظر
متن انتخابی را به همان شکل در بیاورید.



پاسخ دادن به یک پست



در بعضی از انجمن ها شما می توانید به عنوان یک کاربر
مهمان پستی را ارسال و یا پاسخ دهید. اما در اکثر انجمن های این سایت نیاز
به عضویت دارید.


به عنوان یک کاربر ثبت نام شده در سایت شما می توانید به انجمن های مورد
نظر رفته و در ارسال تاپیک و پست با دیگر کاربران مشارکت نمایید. برای
پاسخ دادن شما چندین گزینه دارید. شما می توانید بر روی کلید 'پاسخ دادن'
کیلیک و پست خود را به انتهای یک تاپیک یا موضوع اضافه نمایید. به علاوه
شما می توانید از گزینه پاسخ سریع در انتهای صفحات تاپیک استفاده نمایید.


هنگامی که از 'پاسخ سریع' استفاده می نمایید شما می توانید از کاربر دیگر متنی را نقل قول نمایید. شما باید بر روی کلید پاسخ سریع کیلیک نموده تا جعبه پاسخ سریع فعال شود.


اگر می خواهید به چندین پست به صورت هم زمان پاسخ دهید ابتدا باید بر روی
در کنار هر پست مورد نظر کیلیک نمایید. این کلید بر اساس انتخاب شما تغییر
رنگ می دهد. با کیلیک بر روی پاسخ پست به صفحه ویرایشگر متن پیشرفته منتق
می شوید و نقل قول ها را در ویرایشگر مشاهده می نمایید.




ویرایش و حذف پست های شما



آیا من می توانم پستم را ویرایش و یا حذف نمایم؟


اگر شما عضو این سایت هستید و وارد شده اید ، شما می توانید پست خود را
ویرایش و یا حذف نمایید (اگر مدیریت سایت این گزینه را فعال کرده باشد).
شما می توانید پست خود را در مدت زمانی خاص ویرایش نمایید ، کخ این مدت
بسته به تصمیم مدیریت سایت تعیین شده است.


برای ویرایش و یا حذف پست ، بر روی کلید در پست مربوطه کیلیک نمایید. اگر پست شما اولین پست از یک تاپیک (مقاله) باشد تمامی آن تاپیک با پاسخ های آن را حذف می نماید.


هنگامی که شما پستی را ویرایش می کنید ، پیامی در زیر همان پست مبنی بر اینکه این پست ویرایش شده نمایش داده می شود.


اگر زمان ویرایش شما مثل یک لینک در زیر پست نمایش داده شود شما می
توانید با کیلیک بر روی آن نسخه اصلی را مشاهده نمایید ، یا در صورتی که
چندین ویرایش بر روی پست انجام شده ، ویرایش قلبی را مشاهده نمایید.


آیا اشخاص دیگر می توانند پست من را ویرایش نمایند؟


رئیس های سایت و مدیران می توانند پست شما را ویرایش نمایند. اگر این
ویرایش بر روی پست شما انجام گیرد هیچ متنی به معنی ویرایش شدن پست برای
شما و دیگران نمایش داده نمی شود.



ساختن و شرکت کردن در نظر سنجی ها



شما حتماً در این تالار به تاپیک هایی برخورد کرده
اید که در رابطه با یک موضوع و یا یک سوال می توانید رای دهید. این تاپیک
ها نظرسنجی نامیده می شوند.


چگونه می توانم یک نظرسنجی بسازم؟ (بزودی ...)



هنگامی که شما در حال ایجاد تاپیک جدید هستید می توانید ، گزینه ایجاد نظرسنجی را انتخاب نمایید.


این گزینه از شما سوال مورد نظر و همچنین گزینه های مورد نظر و تعداد آن
را از شما سوال می نماید. بقیه کاربران می توانند فقط از گزینه هایی که
شما درنظر گرفته اید انتخاب نمایند ، و نتجیه نظر سنجی به محض رای دادن
نمایش داده می شود.


یک مثال برای ایجاد نظر سنجی:


رنگ مورد علاقه شما چیست؟


  • قرمز[*]آبی[*]زرد[*]سبز[*]آبی- آسمانی[*]صورتی با خال خال زرد


براس ساختن نظرسنجی هنگامی که شما تاپیک جدید ارسال می کنید. به سادگی
بر روی "بله، یک نظرسنجی با این تاپیک اضافه شود" را انتخاب نموده و تعداد
گزینه های که هستند را انتخاب نمایند.


هنگامی که شما کلید ارسال را می زنید ، به صفحه ساختن نظر سنجی منتقل می
شوید ، در این صفحه شما سوال خود را تعریف کرده و لیست شامل گزینه ها را
تکمیل می نمایید.


شما می توانید یک محدوده زمانی برای نظرسنجی ایجاد نمایید ، (برای مثال) این نظر سنجی فقط برای یک هفته در نظر گرفته شده است.


چگونه یه یک نظرسنجی رای و نتایج آن را مشاهده نمایم؟


برای رای دادن در کی نظرسنجی گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی "
اینک رای بدهید!" کیلیک نمایید. شما می توانید نتایج نظرسنجی کنونی را قبل
از رای دادن با کیلیک بر روی "نمایش نتایج" مشاهده نمایید. رای دادن به یک
نظرسنجی اختیاری است. شما می توانید به یکی از گزینه ها رای و یا هیچکدام
را انتخاب نکنید


اگر نظرسنجی به صورت عمومی باشد شما می توانید نظر افرادی را که رای داده اند را ببینید.


اصولاً ، شما یک بار می توانید در نظر سنجی شرکت نمایید ، شما نمی
توانید بعد از رای دادن دوباره شرکت نمایید ، پس در هنگام رای دادن دقت
نمایید!



فایل های پیوست و تصاویر



چگونه می توان به یک پست فایلی را پیوست کرد؟ (بزودی ...)



برای پیوست کردن فایل به پست تان ، شما باید ابتدا "پست جدید" یا "تاپیک
جدید" ایجاد نمایید. برای استفاده از صفحه اصلی "پست جدید" کلید "پاسخ" را
در تاپیک مربوط فشار دهید.


در این صفحه ، زیر جعبه پیام ، شما کلیدی را با نام "مدیریت فایل
پیوست"می یابید با زدن این کلید پنجره ای جدید باز می شود که برای آپلود
فایل پیوست استفاده می شود. شما می توانید فایل های پیوست را به دو روش
مختلف یعنی آپلود از روی کامپیوتر و یا آپلود با استفاده از لینک فایل از
سایت های دیگر انجام دهید. همچنین با کیلیک بر روی آیکن فایل پیوست می
توانید به این صفحه وارد شوید.


برای آپلود فایل از کامپیوتر ، بر روی کلید "جستجو" کیلیک نموده و فایل
را انتخاب نمایید. برای آپلود فایل از روی لینک سایت دیگر ، لینک فایل را
در جعبه دوم وارد نموده. برای آپلود این عملیات کلید "آپلود" را فشار دهید.


هنگامی که آپلود یک فایل کامل می شود همان فایل در زیر جعبه همان پنجره
نمایش داده می شود. پس از اتمام آپلود فایل ها شما می توانید از این صفحه
خارج و صقحه پست جدید را مشاهده نماید.


از چه نوع فرمت های فایل می توانم استفاده کنم؟ تا چه اندازه ای می توانم فایل را پیوست نمایم؟


در صفحه پیوست شما لیست فرمت فایل های قابل پیوست را با حداکثر اندازه
حجم فایل را مشاهده می کنید. فایل هایی که بزرگتر از اندازه بیان شده باشند
پذیرفته نمی شوند. بعضی مواقع شما محدودیتی برای آپلود فایل و پیوست آن به
پست دارید که برای هر پست مشخص می شود.


چگونه می توانم به یک پست تصویری را اضافه نمایم؟


اگر شما بخواهید تصویری را به عنوان پیوست به پست اضافه نمایید ، شما
باید بر روی "آیکن پیوست" کیلیک نموده و ادامه مراحل مانند قبل را انجام
دهید. نکته جالب این است که تصاویر پیوست می توانند در هرجا که می خواهید
نمایش داده شوند.


برای افزودن یک تصویر که در سایت دیگر می باشد ، کافی است آدرس URL کامل
تصویر را کپی نموده (منظور آدرس صفحه عکس نیست) ، و با کیلیک بر روی آیکن
"افزودن تصویر" یا با تایپ بعد از آن ، مطمئن
باشید که قبل و بعد از URL تصویر هیچ فضای خالی نباشد. شما هم چنین می
توانید از روی آلبوم خودتان تصاویر مورد نظر را به پست اضافه نمایید.




شکلک ها



شکلک ها چه چیزی هستند؟


شکلک های تصاویر کوچی هستند که در پست های شما برای نمایش احساسات شما
استفاده می شوند. شما شاید بخواهید برای نمایش خوشحالی ، ناراحتی ، طنز ،
یا خجالت از این شکلک ها استفاده نمایید برای مثال ، اگر شما یک جک بیان
کرده اید شما می توانید شکلک خنده را به متن خود اضافه نمایید.


اساس شکلک ها و کاربرد آنها شبیه به اکثر برنامه های مسنجر است. شکلک ها
ترکیبی از حروف هستند که با وارد کردن آنها تصویری در نتیجه نمایش داده می
شود. برای مثال ، :) به یک صورت خنده دار و :( به یک صورت
ناراحت تبدیل می شود. با خم کردن سر خود به سمت چپ شما دو چشم و یک دهن که
دارد می خندد و یا غمگین است را مشاهده می کنید..


چگونه می توانم یک شکلک را اضافه نمایم؟


بعضی از شکلک ها در هنگام نوشتن "پست جدید" و یا "تاپیک جدید" در صورتی
که مدیریت سایت آنها را فعال کرده باشد عمل می کنند. با کیلیک کردن روی هر
شکلک به صورت اتوماتیک به نوشته شما اضافه می شود. شما می توانید با ترکیب
حروف با سرعت بیشتری شکلک ها را به متن اضافه نمایید.



در زمان مورد نیاز ، شما می توانید از تبدیل حروف به شکلک ها جلوگیری
نمایید. شما در هنگام ارسال یک پست گزینه "غیرفعال کردن شکلک ها" را انتخاب
نموده ، تا در متن شما هیچ شکلکی نمایش داده نشود.




مدیران و رئیسان کل



مدیران و رئیسان کل چه افرادی هستند؟


مدیران به انجمن ها سرکشی می کنند. مدیران اصولاً قابلیت ویرایش و حذف
پست ها، انتقال تاپیک ها ، و عملکردهای دیگر را دارند. مدیر شدن یک انجمن
معمولاً به کاربرانی اهدا می شود که مفید و یا مدرک تحصیلی و یا اطلاعاتی
از موضوع بخشی که آن را مدیریت می کنند ، دارند.


رئیس های کل افرادی هستند که بر همه ی اتفاقات روی داده در سایت سرکشی و
آن را مدیریت می کنند. آنها استایل ساتی ، ساخت انجمن و سازمان دهی آنها ،
چه اطلاعاتی مورد نیاز کاربران و چه کسانی برای مدیریت لازم هستند را ،
تعیین می کنند.

امضاي کاربر :

پارسی نیاک در یک جمله:

.
اگه تو نبودی اینترنت یک چیز کم داشت ..!!!






دوشنبه 14 مرداد 1392 - 12:26 نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :
> 98 شارژ
تبليغات تبليغات